Usch.



För 364 dagar sedan låg jag på marken och kravlade, och tog den här bilden. Varje dag hem från skolan har jag spanat in blommor på exakt samma ställe, men jag har inte pallat gå ut. Jag var hos skolsköterskan Bertil idag, och han sa att jag skulle ut och fota, han sa att det skulle vara bra för mig. Hur som helst, anledningen till att jag var där var ju för att jag har en knöl på ögonbrynen. Nu har han skrivit en remiss, och jag ska tydligen operera bort den där lilla knölen. Äckligt, tycker jag. Han sa att man antingen sög ut den eller skar bort den, båda låter ju lika vidriga faktiskt. Det var ingenting farligt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ush? Suga ut den?? hahahaha!!

Du får va på din vakt så de inte suger ut hela hjärnan av bara farten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback