LÄGENHETSTJAFS

Hela min familj är just nu engagerade i lägenheter. Min äldsta syster sitter till och med i telefonförbindelse med mamma här hemma, båda sitter framför en varsin dator och kollar på lägenheter. Och inte kollar de till någon av dem, nej. De kollar åt Frida. Som jag aldrig sett har varit särskilt engagerad. I och för sig är jag rätt glad över det, jag vill faktiskt inte att hon flyttar. Jag går runt och tjurar över att de kollar så mycket på lägenheter och snackar om det dygnet runt och håller datorn upptagen. Men i själva verket vill jag ju bara inte att Frida ska flytta. Jag vill inte lämnas ensam här med mamma och pappa. Frida är inte hemma särskillt ofta, och man ser inte till henne hela tiden heller. Men hon bor ju här. Att se ännu ett rum tömmas, ännu en lägenhet att besöka. Jag vill inte.

guess I love you sis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback