HÖRRUDU GULLET, HARU SETT ATT VI HAR SAMMA TEMA?

Jag är så trött på att vara sjuk! Mer än hälften av mitt lov har jag legat hemma och vairt sjuk, och veckan innan lovet låg jag också hemma! Är jag inte frisk imorgon, då blir jag galen. Men självklart ska vi bort på kvällen, så jag kan inte hitta på något. JIPPI! Jag kan inte heller planera nått, jag vet ju inte när jag blir frisk. Och dessutom är det torsdag idag, det är fasen bara en helg kvar på lovet. ååååångest! jag vill inte ens tänka på det, det är deprimerande...

Saker jag vill/måste göra så snart som möjligt:

- Träffa Lina
- Raca Andra Avenyn
- Gå på bio två gånger innan 29 januari
- Träffa Elin!
- Träffa folket
- Pluuuugga...
- Träna
- Åka pulka
- Ha snöbollskrig
- Filmkväll
- Shoppa

You name it. Fan, jag måste bli frisk.


Kommentarer
Postat av: Lina

De tre övre punkterna får vi ta och reda ut hörre du du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback