BIO M.M

*skrev långt inlägg, det försvann, blogg är segt, jag orkar inte skriva om*
Idag har jag träffat Linas vänner, fikat med dem och sedan spenderat resten av kvällen med Lina. Med bio och Pizza Hut, filmen var Good Luck Chuck, som var riktigt dålig men dög eftersom sällskapet var toppen och britterna framför garvade grymt kul. "Men han satte på henne!" (bara Anna och jag förstår, det var riktigt kul. *ASG*)

image351
Ja, den här skönheten var med i filmen. Hon fyller ut allas bloggar, och visst är hon riktigt vacker. Men en kass skådespelerska faktiskt. Men ja, snygg är hon..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Neeeej den är asbra! :D och hon är asgrym som skådis!

2008-01-10 @ 22:20:00
Postat av: Annizh

Jag håller med. jag tycker inte heller den är något bra.. :S
haha, jo tack petra jag förstår x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback