MUSIK MAJSTRO

Jag tror jag har fallit tillbaka lite i det här gamla pojkbandstadiet igen. Eller, egentligen lyssnar jag på allt. Jag har sån otroligt varierande smak när det gäller musik, men nu har jag även börjat lyssna på alla gamla låtar som jag diggade stenhårt för ett par år sedan. Men..man kan texterna så bra, det ligger någon form av barndom över dem och jag älskar att lyssna på dem. :)
Sen har jag ju även fallit för riktigt kassa låtar. Ni vet, ibland kan man tycka att någon låt verkligen är dålig. Men ändå har man det på sin MP3/mobil och sjunger på den dagarna i ända, just för att den är så dålig att den blir bra! Typ "Piece of me" med Brittan. Jag lyssnar på den hela tiden, jag kan säga ragt ut: den suger. Men det hindrar mig inte från att lyssna på den.

Behöver jag hjälp? Nej, jag trivs med att lyssna på allt. Tack ändå!

I'm in love again. jag kan inte hjälpa att jag har en crush på de där pojkarna.. Du vet vilka två band jag menar Anna ;)

Kommentarer
Postat av: Annizh

jo, jag vet hihih (; loooooooooove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback