JAG ÄR TYRESÖBO!

Goddag!
Sitter här i skolan, jag ska vara med i min vänners film nu i eftermiddag, så vi ska strax åka. Jag ska vara kille, jag kommer vara gryyyymt snygg ;) Vi hade precis prov i NO, och det gick väl helt okej - hoppas jag. Lär väl få veta det efter lovet.. Åh just det, det är LOV! Underbara lov!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Jag älskar sexor! :) Killarna då förståss, tjejerna är tråkiga. Men killarna är ju så himla söta! Jakob.. tihi... Och sen har vi ju Tommy, en snubbe som satte sig vid Felicia, mig, Anders och David idag. Han satt där och pratade om allt möjligt, och drog en massa kassa historier..
Tommy(till David): Du ser ut att komma från Tyresö..
Jag: Ta det som en komplimang!
Tommy: Det var en komplimang, kommer man från haninge är man ju konstig
Jag: haha
Tommy: Du däremot ser ut att komma från Haninge!

din lille skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback