FETTISDAGEN

Idag var det nationella prov. Det gick väl helt okej, jag kunde i alla fall svara på frågorna. Men "TYSTA! VÄCK INTE ROBIN" gjorde ju saken så otroligt mycket roligare! ;) Annars har jag väl pluggat på sådär idag, men redovisade i alla fall ett steg. Sedan åkte jag en tur in till stan, men stannade inte länge utan drog mig hemåt rätt snabbt, jag gick från medborgarplatsen till gullmars. I brist på annat.

På bussen hem pratade ett par barn med mig. Jag tycker de är så roliga. De frågade om de kunde få min glass, men jag hade ingen glass så tyvääärr. Sen frågade de om jag var snäll och dum ett par gånger också, och garvade för varje svar jag gav dem. Det är ju roligt att man kan roa någon ;)
Ikväll kommer Jenny hit och bakar semlor, det är ju fettisdagen! Jag lär väl återkomma med någon form av bild på våra läckerheter ;)

ciaociaociao :)

Kommentarer
Postat av: M A R I A

åh vad mysigt att baka egna semlor :) gott också för den delen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback