JULLOV

Jag tänkte bara meddela ATT JAG HAR JULLOV! Precis som alla andra i min ålder, men det får inte mig att njuta mindre :) Jag åkte till skolan och åt en äcklig jullunch, de hade visst inte råd med prinskorvar utan de klippte sönder ett par vanliga varmkorvar. Inte gott. Jag åt mandarin och pepparkaka istället.

Sedan knallade vi till gullmarsplans bowlinghall där jag spelade med Malin, Ida och Anna. Jag spelade dåligt, men vann faktiskt. (Jag antyder inte att någon annan var dålig utan att det inte kändes bra när jag spelade.) Men vår bana gick sönder i slutet så vi satt och kikade på när snubben som jobbade där låg i en hög bland kägglorna och borrade. Eftersom vi inte fick spela den sista tiden fick vi istället en gratis-timme. Så vi ska spela någon dag på lovet!

Nu kanske man borde sova, jag har en del att göra imorgon.


Kommentarer
Postat av: Malin

de såg riktigt kul ut när han höll på där :D



men när kan du på lover då ungefär ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback