Fredag

Dagen på stan blev kanske inte den effektivaste, men det hade jag inte heller planerat. Elin och jag knallade omkring, försökte att röra oss på de ställen där de inte skulle vara smockat med folk. Ringen, medborgarplatsen osv. Vi åt lunch på Coffee och åkte sedan in till city där jag köpte pappas födelsedagspresent. Vi hade det mysigt, trots att det var himla mycket människor på vissa ställen.

Nu på kvällen drog jag hem till Gustaf med några andra för att kolla på film och ha det trevligt. Jag har så fina vänner, tycker om er en massa!

Imorgon har jag ingenting planerat, och har tänkt att jag ska fota lite i studion. Jag ska bannemej lära mig hur det fungerar snart, jag har inte riktigt lärt mig varken hur man ska göra för att få fotot så bra som möjligt och inte heller hur man ska behandla bilden på snyggast sätt efteråt.

Men nu börjar klockan bli mycket, så nu ska jag sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback