Medelåldern på blocket är 63+...

Mamma och pappa frågade mig för ett tag sen ifall jag ville ha våran gamla fula soffa i mitt nya rum. Jag sa att jag kunde klä om den, och att jag gärna ville ha den. Tydligen förväxlades mina ord med min systers, som inte tyckte om den. Så när jag vaknade en morgon så hade soffan åkt till tippen. Surt. Men tydligen hade pappa inte givit upp tanken om en soffa i mitt rum, så nu håller jag på att kika på soffor på blocket.

"Mycket fin bäddsoffa" verkar vara en populär rubrik, men tyvärr har alla varit fruktansvärt fula. Vad har folk för smak egentligen? Min smak är inte alltid den bästa, men det här är ju sanslöst. Ännu en djungel att leta sig igenom. Skulle ni hitta en stilren, billig, snygg soffa(gärna bäddsoffa) så skrik till!

Nu ska jag kika vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback