Lite John Blund, tack?

Jag tänkte nyss "inatt ska jag försöka sova 12 timmar, så att jag slipper huvudvärk!". Sen kom jag på att jag går upp klockan 6 på morgonen, och alltså behöver ligga i sängen 18.00. Nej, där försvann den sömnen. Det är skadligt för hälsan att jobba, men nu är det faktiskt bara två dagar bra. Och imorgon ska jag tydligen baka, så det kommer nog gå rätt snabbt! Trots att i princip alla trevliga människor på jobbet har tagit semester/slutat nu, surt!

Nu ska jag nog lägga mig på soffan och vila.. ciao!


Ehm.. "Men nu är det faktiskt bara två dagar bra" skulle ju självklart vara "men nu är det faktiskt bara två dagar kvar". Mina skrivtalanger har visst sina brister ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback