Kärlek börjar alltid med bråk...

Jag blir så trött på att bo hemma ibland, speciellt nu när båda mina systrar har flyttat. Mina föräldrar är på mig hela tiden, frågar onödiga frågor. Jag blir så lätt irriterad på dem, och då blir de arga på mig. Jag hatar att bråka, men nu gör vi det varje dag. Det spelar ingen roll om jag är trevlig nästan hela dagen, blir jag det minsta vresig eller tyst av mig så har jag gjort fel. Jag försöker ju! Men det skiter sig hela tiden, och de blir sura på mig.

Jag är tonåring, jag blir irriterad. Jag bryter mig loss från mina föräldrar, och eftersom mina systrar har gjort precis samma sak tycker jag att de borde ha lärt sig? Jag önskar bara att vi kunde vara glada en hel dag...

Kommentarer
Postat av: Kentiger

Ååh, Petra :(<3 Jag förstår att det är jobbigt, stackars dig! Men dina föräldrar... åh jag hoppas att de skärper sig lite, det är inte bra att bråka!

Postat av: Emelie

Jag har lite onödigt lätt för mig att tycka attmitt rum är stökigt (A) Men sen ville jag att det var snyggt och rent innan jag åkte till mamma, så att det är lika fint när jag kommer tillbaka till pappa igen ^^

2008-08-24 @ 09:54:37
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback