*tittar på disneyfilmer*

Vi sitter hela familjen plus ett par andra och äter middag. Vid första tysta stund så hörs "bsssssd bssssd bssssd" alla vänder sig mot mig "PEEEEEEEEEETRAAAAA, du fick sms..". Pappa frågade om jag hade kommit upp til 2000 sms nu, jag svarade att jag kommit på i 19.000.. Han blev tyst..

Förlåt Felicia, jag svarade inte på smset där du berättade för mig att du kollade på disneyfilmer, jag hade inget bra läge..

image509


Jag tror jag är beroende av min Bernt.. Men, det är Felicia med.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha xD Förlåt (A)
Jag är Jätteberoende av din mobil. Jag får sluta med det x'D

Postat av: Annizh

Du mena väl 20.000 ? (;

2008-04-06 @ 20:53:10
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback