Söndag

Jag gick upp tidigt idag, förgäves. Jag tänkte åka med mamma till gymmet nu på morgonen, men nänä - de öppnar klockan ett idag. Surt.
Blir så otroligt irriterad, här har jag suttit och trott att jag inte kunde ladda upp bilder, men så gäller det bara en enda bild. Jag kan inte förstå varför just den bilden inte går att lägga upp? Aja, jag får väl skita i den.

Ikväll ska vi fira mig, så det kommer ett par stycken hit. Så ska vi äta hemlagad pizza och hemmagjord daimglass till efterrätt :) Mina val såklart!
 
Äsch, jag känner mig bara tråkig. Vi hörs senare istället!

Kommentarer
Postat av: Annizh

Du är aldrig tråkig (:

Postat av: Emelie

Jaa, men just nu vill ingen smsa med mig eftersom det kostar så mycket, så jag hoppas på fler sms med comviq XP
Håller med kompis måste ju bara vara bäst! 49:-/mån liksom ^^

Ha det bra!

2008-04-20 @ 13:49:40
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback