GOD MORGON

Idag var det tufft att gå upp. Det finns vissa dagar då man verkligen vill ligga kvar och sova, idag var en sån dag. Men tillslut kom jag upp i alla fall. en ny dag, woho.. Så ska man knalla till skolan snart också, skitkul. Det är säkert superkallt, riktigt trevligt. Det skulle vara jättetrevligt att jobba hemma idag, verkligen. Men jaja, ska inte klaga. Efter skolan vetesjutton vad som händer, hoppas på någonting eftersom jag är ensam hemma fram til halv 7, jag har tröttnat på att laga mat själv. supertrist.

På idol igår, jag gissade rätt direkt! ;) Men jag ska inte avslöja något, en viss person liiiiiiiina har ju inte sett de fyra senaste avsnitten...

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiina

tack för att du har spelat in (a)
:) <3 hihi, snart blir det IDOL-race!

Postat av: Anonym

snart blir det IDOL-race!

2007-09-19 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback