SOFFAN

Sov just på soffan, det är så himla skönt! Har gjort det mer och mer på sista tiden, och åh vad mysigt det är. Däremot är det inte roligt när man vaknar, i alla fall inte som jag vaknade idag. Mamma ropade och sa att det var mat och blev sur på mig för att jag inte kom. Jag pallrade mig upp och var nog osocialast i världen för av någon anledning hade jag fått för mig att jag sovit på soffan hela natten och jag just nu satt och konverserade och åt frukost(vilket var konstigt eftersom jag åt kyckling...) Men huvudet blev lite klarare och nu är min huvudvärk tillbaka igen, yay!

blä


Kommentarer
Postat av: mikaela

hade du tänkt att gå på mässan?vilken dag?om du ska
det så måste vi ses!!

2007-11-13 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback