HUMÖRSVÄNGNING.COM

Nu är jag på dåligt humör. Jag vet inte riktigt varför, kanske för att en viss person loggade in på msn just och jag blir alltid ledsen/irriterad/förvirrad när personen i fråga loggar in. Men jag kan inte heller blocka, jag kan inte. Och jag måste säga att det känns rätt bajs att jag påminns om personen dagligen. Menmen, life goes on och jag går inte och grubblar så mycket på det - mer än ibland då..

Friendsdagen var väl helt okej idag I guess. Inte kul men inte hemskt heller.. Men nu kan det få hända lite roliga saker, för jag är inge glad och pluggandet känns nära även fast jag bara vill slänga det i väggen och gå därifrån. Skolan är verkligen piss, och min motivation är -10 när den borde vara +10. Nej, BLÄ. Jag hatar mitt humör.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Jag hatar skolan.

2007-11-13 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback