"VISA DIN KVINNLIGA SIDA"

Jag blir så frustrerad. Man hör hela tiden om "kvinnor som tappar pennan", bara för att få visa upp arslet. Själv har jag inget behov av att visa upp mitt arsle, och skulle jag ha det skulle jag definitivt inte vilja göra det genom att böja mig fram så att hela rumpan spänns och ser allmänt sjuk ut. Men nu är det så att jag på senaste tiden hela tiden tappar den förbannade pennan/nyckeln som jag har i handen. Och detta händer ju förståss när man är bland en massa folk och man ska ju försöka ta upp pennjäkeln eller vad det nu är på ett snitsigt sätt. Jag brukar inte lyckas, jag ser alltid helt sjuk ut. Så, ni som ser mig tappa pennan stup i kvarten, jag är inte ute efter att visa upp min röv.

- någon som har samma problem?


Kommentarer
Postat av: Annizh

jag älskar dig

Postat av: Gurra

Mm vi säger väl så då:)

2007-12-12 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback