IDOLFINAL

Äntligen känner jag att jag faktiskt har gjort någonting den här terminen. Mina mål i skolan börjar bli uppfyllda och jag märker att jag kan klara det. Har egentligen bara ett mål kvar, och det är matten som är på god väg! Sen kan jag fortsätta lite med engelskan om jag har lust :) Annars blir det nog en läxa på lovet.

Ikväll är det idol, vem vinner och vem försvinner? För mig spelar det absolut ingen roll. Jag kommer troligtvis inte se hela idolavsnittet ikväll. Det tråkiga är att den som vinner inte kommer få någon karriär, medans tvåan kommer bli känd. Så är det i alla fall oftast. För mig känns det som att Marie förtjänar första plats, hon har bättre röst, och sen tycker jag att Amanda kommer klara sig alldeles utmärkt på egen hand med sin coola stil. Så jag håller nog på Marie. Vem håller ni på?

Felicias farsa är lite ball, han lyssnar på Dogge Doggelito! (inte för att Dogge är cool i sig, eller bra för den delen. Men en pappa som lyssnar på sånt, är lite småcool.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll

Postat av: Felicia!

Pappa är inte cool! xD
Han går förövrigt omkring och skryter om att han är så cool nu xD

2007-12-07 @ 17:25:15
Postat av: Gurra

DOGGE ÄR AS BALL :D han umgås ju med den riktiga tomten!

2007-12-07 @ 18:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback