LISTA, YEY!

Namn: Petra
Piercingar: hål i öronen..
Tatueringar: nada!
Längd: 162 nånting..
Skostorlek: 36/37 eller nått
Hårfärg: Blond..

Är du kär i någon? Jag vet inte..
Önskar du att du bodde någon annanstans? Det händer.
Tänker du på självmord? Har hänt.. Kommer aldrig att bli verklighet!
Tycker andra att du är attraktiv? det kan inte jag svara på...?
Dricker du? ja, men inte alkohol..
Använder du droger? Skulle inte änns komma på tanken.
Röker du? aldrig i livet
Vilket schampo använder du? Sunsilk oftast..
Vilken parfym använder du? Puma..
Vad är du rädd för? Vassa föremål, knivar osv. Höjder.. m.m
Gillar du att tvätta? nej?
Gillar du berg-och-dalbana? till 100% :)

Senaste...
Filmen du hyrde? John Tucker Must Die.. :P
Filmen du köpte? MIP 1 & 2 tror jag.. :P
Låten du lyssnade på? Laid - Matt Nathanson
Låten du hade på hjärnan? Du är så, yeah yeah wow wow - Martin
Låten du laddade ner? vet inte..
Personen du ringde? O.
Personen som ringde dig? Mamma..
Tv-program du tittade på? Inför Eurovision tror jag.. (Inte för att jag ville!)
Personen du tänkte på? O.

För eller emot...
Långdistansförhållanden: för
Utnyttja någon: emot
Självmord: beror på..
Teenage smoking: starkt emot
Att använda droger: starkt emot
Sex före äktenskapet: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

Favorit...
Mat: Tacos antagligen..
Låt: för många.
Sak att göra: umgås
Sport: har ingen, jag tycker om många
Dryck: fanta? vatten?
Kläder: Mjukisbyxor/slappa jeans, en t-shirt och en collage tröja.
Film: The Holiday typ..
Bil: absolut inte intresserad

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? det beror hur man ser det men ja.
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? nej , inte på riktigt
Blivit arresterad? nänä

Antal...
Gånger du har varit kär: det vet jag inte.
Gånger ditt hjärta brustit: jag orkar inte räkna
Hjärtan som brustit på grund av dig: no idea
Killar du kysst: spelar ingen roll!  
Personer från grundskolan du har kontakt med: jag går i grundskolan? :P
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några få gånger tror jag.. har faktiskt ingen aning
Ärr du har på kroppen: varsågod och räkna, jag orkar inte.

Ska bli skoj: mycketmycket.
Ska inte bli skoj: mycket..
Sparar till: jadu..
Väntar på: när allting ska bli perfekt.
Pålägg som gäller: messmör i guess.. (tänk att man erkänner det..)
Dagens dryck: vatten!

Senaste..
Boken du läste: Har inte läst ut den än, men "the curious incident of the dog at the night-time"  
Personen du fick e-mail av: O.
Personen du fick brev av: O.
Personen du fick sms av: O.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förra söndagen..? tror jag.
Saken du köpte: Godis på hemköp tror jag.

Vad har du gjort idag? slappat.
Var det kul? Inte särskillt..
Brukar du svära mycket? Inte så jätte, men mer nu än förut.
Hur tidigt stiger du upp? 7 typ, en vardag.
Gillar du att slåss? Konstigt nog, ja.
Vad har du på dig just nu? Mjukiskläder..
Vad ska du göra ikväll? Adam kommer hit så ska vi käka middag och så..
Är du seriös? när det behövs
Vad är du allergisk mot? Kiwi
Var har du ont? Ingenstans just nu..
Använder du hårspray? inte ofta.
Kan du stå på händer? längs en vägg, ja.
Favoritserie? CSI, OC m.fl.

Håkan Hellström eller The Ark? oh gud tack för den. Hatar båda!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck? Lars Winnerbäck är grym.
Salt eller socker? Socker..
Gillar du ketchup? Nejnejnejnejnej
Är du glad nu? Bättre än tidigare idag..
Var du glad igår? jajjamensan!
Känner du någon som jobbar på sjukhus? Hmm.. ja..
Vad dansar du till? Macarena ;) och the ketchup song.
Stockholm är? en bra stad
Göteborg är? ett trevligt ställe..
Kan du sjunga? jag sjunger hela tiden, men jag kan inte.
Mer värt än guld? Vänner och familj.
Spaghetti eller makaroner? Så länge det inte är färsk pasta så spelar det ingen roll.
Ett land jag helst vill besöka: USA eller Thailand igen! Kina skulle vara najs också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback