FREDAG

För det första tänkte jag liksom bara berätta att jag var en av de få som fick alla rätt på musikprovet *stolt* ( men jag känner mig inte lika stolt när jag tänker på hur enkelt det var.. snarare förvånad att det var få som klarade det.. )
Sen.. tyska.. jag pallar inte med det mer! Vi har ny lärare igen, och ja.. hon är inte bra.

För det första, hon kan knappt tyska.
För det andra, vi får inte fråga henne saker. Hon är våran lärare, hon är där för att hjälpa oss, men vi får inte fråga henne saker!
För det tredje, hon kan inte vårat arbetssätt och fattar ingenting när vi ska redovisa.
För det fjärde, fan heller att jag tänker lära mig satslära på tyska. Jag kan det inte änns ordentligt på svenska!

fattar ni att hon är lite irriterande?

jag har förstört allting jädra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback