Hellasgården..

Jaa, i torsdags var vi i Hellasgården. ( heter det i eller, ingenting av de låter bra.. )
Det var faktist ganska kul, eller nej. Kul kanske man inte kan säga.. Men man hinner snacka ur sig med alla så att man inte har något att prata om sen..

Men jajaa. Vi gick någon kilometer(?) och sen stannade vi för att äta matsäck, många hade tagit med sig saker att grilla. T ex jag som tog med mig en stor klump pinnbröd och två korvar ( vilket misstag ).. Första korven gick av på mitten, och då fick Jenny den ena delen, medans min lite senare föll ner i askan och gosade till sig..
Sen skulle jag grilla lite pinnbröd.. Det var gott, men allt blev inte grillat så jag fick grilla på igen, men då orkade jag inte vänta så jag satte korven på pinnen tillsammans med brödet.. Sen råkade Jenny putta till mig, så att Jag hade aska över alltihop.. suck..
Så, jag fick i mig en korv och ett pinnbröd i alla fall, men blev mätt endå. Alla som känner mig vet hur jag är..

Sen traskade vi vidare i ett högt tempo och Bille kom på att han kunde putta mig hela tiden ( vilket ahn alltid gör.. ) , och eftersom jag flyger som en vante varje gång så fortsätter han bara.. värsta mobbingen
Så vi gick där.. Jag smått ostadigt eftersom jag då och då fick en liten knuff av Bille så att jag kom av vägen.. ( Ja, jag är liten.. )

Men vi kom fram i alla fall, vi gick sammanlagt 8 km, det var väl inte så dåligt ? ;)
Sen på bussen hem så lyssnade vi på min ipod :) Jag hade med en sån där sladd så att man kan ha två hörlurar samtidigt. Så vi lyssnade 4 stycken, på Halelujah, den är sååå fin :) , och en massa fler :) intressant va? :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha jag hörde när jag skickade sms med pensy, att det var några som försökte grilla men att det inte gick så bra.. nu fick jag veta att du var en av dom ;)

Postat av: Petra

Haha, ja självklart var jag en av dem :D

2006-10-01 @ 19:58:04
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback