Julafton är över..

Tråkigt, jag gillar julen. Det var en bra julafton igår, även om jag inte hade den bästa julkänslan.. Den kom aldrig.. :(

Jag fick pengar till ny mobil och lite allt möjligt trevligt, jag är nöjd :)

Jag var på midnattsmässan i kyrkan ( nej, jag är inte kristen. ) Prästen sa att om man kunde skulle man gå dit.. ( konfa ) Så Jenny och jag gick dit, jiippiiii. Vi var de ändå från konfan... Det var som precis vilken gudstjänst som helst, inge vidare kul... 
 

Jag har inget kul att skriva.. slut på idéer..


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag var också på midnattsmässa! haha ;) även fast jag inte går på konfirmation! Men det var för att mamma och mormor skulle gå, och då tänkte jag aoch min kusin att det kanske kunde bli lite kul.. men NEJ! det var det segaste jag har varit på, haha! jag höll på att somna två ggr.. så det blir nog aldrig mer midnattsmässa för min del :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback