Lättnad

Äntligen är den jobbiga veckan över, helt underbart faktiskt. Jobbet som jag ahde måndag, tisdag och onsdag var lite allt möjligt. Vi gjorde kompendier, ställe upp över hundra glas, bestick och tallrikar, gjorde goodiebags, bar en massa kartonger och sista kvällen stod vi i garderoben och tog emot gästernas väskor och jackor. Det var roligt, jag tycker faktiskt om att jobba. Jag tycker att det är mysigt att känna på kontorslivet på något vis.

Annars så hade vi en massa deadlines den här veckan, och nu är de gjorda allihop. Jag är så glad över att jag klarade av den här veckan utan att bryta ihop. Jag var snarare gladare än vanligt, jag hade liksom inte tid att känna mig ledsen.

Idag efter skolan mötte jag upp Sophie, hon hade en liten överraskning. Hon drog med mig till Globen City där hon visade att Måns Zelmerlöw och EMD skulle signera och sjunga. Jag har satt upp som ett litet mål i livet, att jag ska se dem live bara för att liksom. Så nu har jag gjort det. Jag har dessutom önskat dem allihop lycka till i melodifestivalen på lördag. Roligt! Tack Sophie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback