HEJ JAG ÄR BORTSKÄMD

Jag skäms rätt ofta är det, men ja - jag är bortskämd. Det hade bara varit töntigt om jag nekade det. Jag äger mycket saker, flera som jag antaligen inte behöver. Men tänker jag efter så spenderar jag mina pengar på några få saker, speciellt foto. Medan 90% av flickorna i min ålder har 3 kronor på kontot när halva månaden har gått, eftersom de spenderat alla deras pengar på kläder. Det gör ju inte jag, det är ju inte mitt intresse. Jag har några få intressen som jag brinner för, och de är de jag spenderar mina pengar på. Likaså gör mina föräldrar.

Men nu är det så att pappa ska resa utomlands igen, till Sydafrica. Med en massa andra familjer, och då ska ju jag också med. Och mamma då förståss. Men hur kul är det att sitta där med 10 familjer som jag aldrig träffat? Gå ut och äta med dem varje kväll och vara med dem på stranden? Det finns säkert inte någon i min ålder, och dessutom åker varken Frida eller Elin med. Så, ska jag åka med? Efter att ha skrivit det här inlägget skäms jag, visst fan ska jag åka med!? Ja, det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Annizh

Jag kan följa med , mig känner du (a) (; ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback