Bölerier.. (?)

Hur ofta gråter man utan någon anledning, eller av en anledning som egentligen inte existerar..?
Natten innan min syrra åkte till Thailand ( jaa, du läser antagligen det här när du kommer hem. ja, jag grät! ) grät jag, usch det var inte kul. Man tänker en massa saker och börjar böla för att..? ja, för vadå? det har ju inte hänt något?! Jag bara tänkte på allt som kunde hända! jaja, nu har jag skämt ut mig nog för idag..

Jag undrar vart man hamnar när man dör... Man kan väl inte bara försvinna, man måste väl komma någonstans? Det skulle ju vara helt puckat annars. Jag läste en bok förut, som hette "Någon Annanstans" som handlar om en tjej som dör och kommer till "Annanstans". Där kan man genom en kikare se på de som är kvar på jorden, skulle jag dö så skulle jag vilja ha det så.. Även om det kanske skulle kännas hemskt så.. Tjaa, man vill ju fortfarande se dem...
Nä, det där kan man ju fundera på i år och dar på, ingen har ju svaret...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, den boken är så braaaaaa! ;D ^^

2007-01-25 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback