ONSDAG! :)

Idag har jag varit i stan med Ejl! :)
Vi hade det riktigt trevligt och foörvånade nog så hittade jag faktiskt hela tre tröjor! superduperskönt! jag behövde det verkligen.  Vi hamnade i feta läskiga kvarteret typ. Vi gick in i värsta läskiga affären med en massa hemska dockor och skumma tröjor.. Man var ju för sjutton rädd när man var där inne!

såhär såg en av tröjorna ut! :P

Sedan gick vi vidare till McDonalds och delade på en sallad med kyckling, någon som tycker att salladen(alltså själva salladen, inte morötterna och det..) är god? den smakar skit! konserveringsmedel och bläää! Menmen, vi var lite nyttigare i alla fall.. Vi gick runt och kollade lite en stund till och sen gick vi till mitt favoritställe, och åt en brownie med mjukglass. Åh, seriöst. det är det godaste jag någonsin ätit, i alla fall klart på top5! Jag älskar det! (vi fick även skriva på ett stort ägg! som ni ser i bild nr 3! :D)
   

Sedan drog vi hem till Elin, där vi lyssnade på musik. Jag sponsrade henne med att köpa en kolaburk(sån där lillebrors kola eller vad det är;)) och lånade hem 4 filmer, så nu blir det mycket filmtittande ;D

men nu är jag hemma igen.. undrar om det händer något kul ikväll? Lina ska i alla fall bjussa på sina marsipankycklingar någon dag! ;)

- "det måste varit dig gud tänkte på när han skapade sin man, för det finns inte någonting som du inte kan, älskade ängel"
-
Heman Hunters - Älskade Ängel.
eeeeejl! :)


Kommentarer
Postat av: ellinor

jag brukar också äta brownie med mjukglass på det där stället, och så har jag skrivit min autograf på det där ägget ;D

Postat av: Jessi

Haha jag o linda va också där igår (hittade dock ingenting ;/) och vi klottrade som fan p ådet där ägget xD hahaha! synd att vi inte såg er :)

2007-04-05 @ 11:00:34
Postat av: ejl

übermysigt va det... puss på dig!

2007-04-09 @ 11:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback