Lite funderingar en lördagsmorgon

En kommentar som man ser/hör överallt är "Åh, det är samma dag som min födelsedag", följt av typ en miljard smileysar. Vi har nog alla langat den kommentaren en eller flera gånger, men herregud vilken ointressant kommentar egentligen. De syns ju oftast när någon har bloggat och skrivit något i stil med "Jag åker till Spanien den 27 oktober". Efter det ploppar det upp typ 7 kommentarer "Åååh då fyller jag år". Vem fan bryr sig? Okej om man känner personen, men Kenza och Kissie får väl sånna kommentarer varje dag vilken dag de än skriver om. Men där handlar det väl om att de vill ha en grattis-kommentar av sin favoritbloggare. 

Men den bästa kommentaren är ju "Det är 3 dagar efter min födelsedag :D :D :D". Vänta, låt mig skriva ner det i min I-don't-give-a-shit-notebook. Jag ska börja kommentera det dock. Om någon berättar om något spännande ska jag säga "Åh det är ju 244 dagar före min födelsedag!!!!!".

Kommentarer
Postat av: L

hahah!!



min pappa fyller år om 6 dagar, I'm just saying...

2011-10-02 @ 12:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback