Snowboard

 

Idag ska jag och Malin försöka oss på Snowboard. Jag har inte åkt på flera år, och har aldrig kunnat åka ordentligt, så jag tänkte att det var dags igen. Jag kommer förmodligen att vara helt mörbultad ikväll. Jag tog på mig mina fantastiska lime-gröna långkallingar på mig idag. Så jävla fula. Jag ska ta kort på min bräda också så att ni får se. Den är helt klart en av anledningarna till att jag vill börja åka igen, så snygg! Nu kör vi!

PS. Jag hoppas inte att mina lår är så tjocka som de ser ut där. DS.


Kommentarer
Postat av: L

säg inte så jävla fula. Mina gamla och samma färg som jag har nu ju :'(



//heartbroken....

2011-03-19 @ 11:15:30
Postat av: Anonym

förresten varken har eller ser dina lår feta ut.

PETRA!!!!!!

2011-03-19 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback