Skivan på Pure


mina systrar och jag igår

Skivan igår då. Riktigt rolig faktiskt! Det började lite småsegt med halvgod mat och äckligt vin, men blev bättre och bättre ju längre tiden gick. Jag spenderade nog mellan 3-4 timmar med att dansa. Det spelades galet många låtar som man kände igen, vilket var ett plus. Jag har blandad musiksmak, så bara jag kan sjunga med är jag glad! Många som var där tror nog att jag drack mer än jag egentligen gjorde. Jag testade en hel del drinkar, men drack inte särskilt mycket och kände mig inte särskilt påverkad heller. Alkohol är fortfarande ingenting jag är intresserad av. Det är helt okej om man tycker det är gott, men helt ärligt är det ju bara de drinkar som inte smakar alkohol som är goda, så vad är poängen? Då tar jag hellre en alkoholfri drink och mår bra dagen efter.

Väldigt lyckad kväll. Jag lämnade Pure svettig, med blåsor på fötterna, ett leende på läpparna och ett fint minne av en fin kväll. Tack allihop! :)


Kommentarer
Postat av: Eira

Hur många syskon har du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback