HEJ!

Hej! Det har varit tyst här alldeles för länge, men det har varit lite mycket just nu. Jag har haft praktik i princip varje dag, men beslutade mig idag för att sluta. Jag gör detta av många orsaker, men man kan väl säga att det helt enkelt inte fungerade så bra, även om jag hade roligt emellanåt. Hur som helst känns det som en tyngd har lyft från mina axlar, och som toppen på hela kalaset så åker jag till Spanien tidigt imorgon bitti! :) Det ska bli skönt att bara komma bort ett tag, även om jag inte tror att Spanien kommer att bjuda på sin bästa sida just nu. Det är fortfarande bara 20 grader och 16 grader på kvällarna. Men det ska bli kul i alla fall!

Nu gäller det bara att få ner allting man behöver. Men som pappa sa, "Allting går att köpa. Man behöver bara pass, pengar och biljett" och det är ju rätt skönt att känna att jag faktiskt inte behöver bry mig om något av de där sakerna, haha. Men vad har man med sig för kläder när det är 16-20 grader egentligen? Jag suger på grader, och vet aldrig vad jag ska ha på mig när jag kollar på termometern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback