Därför är jag lite småbitter

En jävla massa skit på senaste tiden. Jag har blivit så GALET klantig. Allting blir bara fel. Förut var det mer småsaker som man kan skratta åt i efterhand. Men nä, på senaste tiden har jag: 

- Tappat min dator i golvet så att både hårddisken och batteriet gick sönder.
- Jag har lämnat kvar saker i omklädningsrummet och därför blivit av med både mobil och MP3.
- Jag har tappat tallriken i matsalen i skolan så att tallriken gick sönder och jag gick runt helt blöt resten av skoldagen.
- Jag lyckades fylla på fel SL-kort med information, så hela den här terminen har jag fått använda mig av två SL-kort.
- Tappat galet mycket saker på golvet, om och om igen. Ni vet, man tappar något, tar upp det och tappar det IGEN.
- Imorse sov jag för länge, så jag missade min frisörtid.

Jag blir bara så jävla bitter. Hade jag bara tänkt efter lite hade liksom inget av det här hänt. Helt lost. Nu är jag dessutom sjuk och hostar som en jävla gnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback