Berg- och dalbana..

Trots att mitt liv för tillfället är bra, och jag för en gångs skull borde vara himla glad, så har jag en jävla massa downs just nu. Jag har så många saker som tynger mig, saker som gör mig orolig, ledsen och stressad. Självklara saker så som stress från skolan och känslan av att inte hinna med, men också ett par personliga saker som verkligen oroar mig. Jag är förvånad över att jag lyckas prestera bra i skolan trots att jag inte ens känner mig levande, däremot märker jag andra saker som läggs åt sidan. Men så är det ibland. Jag vill bara att allting ska ta slut nu, innan det går för långt och jag går in i totalt mörker.
Jag försöker att tänka framåt, tänka på saker jag längtar till.

Moments som jag längtar till nu:
Torsdag: Johnossi på bengans.
9 maj: Spaaaaaaaaaaaaa
4 juni: Mando diao, iiiiiih jag längtar.. har velat se dem live länge nu..
11 juni: Skolavslutning - HEJDÅ ÅNGEST!
12 juni: Spanien..
13 juli: Nick kommer till Sverige :)

Pepp pepp pepp! Inte deppa nu Petra..


Kommentarer
Postat av: Anna är i USA 09/10

17 Juni: Anna kommer till Sverige :)

Postat av: Linus

det är alltid lite jobbigt den här tiden. Särskilt i 2:an tror jag men snart är det slut. Nästa år ska du göra praktik, ha jättekul och inte ha någon matte :)

nu längtar vi till alla sköna saker vi har att se fram emot och sen CHILLAR VIIIIIIIII!!!!!!! :D heja Petra. Kram<3

2010-04-29 @ 08:41:22
URL: http://babbelburken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback