The Hills



Nu har jag försökt kika på programet The Hills sjukt  många gånger, men jag förstår fortfarande inte vad det är för sorts program. Vad handlar det om egentligen? Ett par snygga tjejer från USA som dejtar en ny kille i varje program, alternativt är ihop med en kille som inte duger eftersom han inte vill köpa en hund. Det är nog ett av det mest patetiska populära program som jag någonsin sett, och jag förstår inte folk som orkar följa det.

Jag har ställt mig själv en fråga varje program: Är det en reality serie eller är det en normal serie? Big Brother eller Gossip Girl liksom? Jag förstår inte.

Dessutom är de snygga tjejerna inte ens snygga, förutom Lauren. Punkt.

Kommentarer
Postat av: malin

haha malin tvningade mig att se en gång, det är typ reality, men gud så hemskt de var xD hahahahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback