Ty min mobil, finns ej mer

Bernt är borta. Bernt kommer aldrig tillbaka.

Det var länge sedan jag var så sur på mig själv. Eller nej, jag är rätt ofta sur på mig själv. Men jag är så arg. Min mobil. Min älskade. Den som skickade iväg ett SMS 19.25, och sedan försvann. Den som jag tog med mig på bussen och sedan kom i någon annans händer och stängdes av. Åh, skitkorv. Du din lilla jävel som tog min mobil, må du brinna i helvetet din bajskorv.

Jag känner mig handikappad. Hur ska jag ta kontakt med omvärlden? Jag vill smsa. Jag vill prata. Ååååh, varför just precis nu? Fan också. Jag hade ju en massa viktiga saker att ta itu med.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur kunde någon sno den på bussen? Höll du inte i den? Om du bara tappade den på en buss så ring till SL! Fort. Man får åka och hämta borttappade saker hos dem ju. Hämtade pappas basker en gång :P

2009-06-23 @ 08:55:16
Postat av: Stephanie

Snygg blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback