Här har vi Kurt



Dagens höjdpunkt: Jag fick SIM-kortet. Jag sprang ut till brevlådan, hittade brevet, öppnade det och skuttade så högt att jag trodde att jag skulle slå i taket. Helt seriöst alltså. Jag har aldrig gjort en glädjeskutt förut, men där kom det. Jag hade någon slags seglarmobil, som jag hade lånat av Adam. Men jag blev helt galen på den: Det fanns inte svenska på den, vilken innebär att inga svenska ord fanns på T9. Så, efter Felicias och min tripp i stan åkte jag hem till Adam och bytte till mobilen här ovanför. Den hade allting bra som den andra mobilen inte hade: Kamera, MP3-vänlig och självklart svensk T9. Nu är jag happy. Jag tror att jag omedvetet har råkat döpa honom till Kurt också.

Kommentarer
Postat av: Tobias

precis ;) och det håller jag inte på att få :D



vad säger du om att ses nästa vecka? =)

Postat av: Patrick

Åhh, vilken sexy mobil.

Hur mår du? det känns som om det var ett tag sen ;)



Kram Patrick

2009-06-26 @ 08:15:38
URL: http://ptricks.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh en sån där gammal goding som Jenny och Emil hade i all evighet. Den är fett fin :) hej Kurt!

2009-06-28 @ 15:32:11
Postat av: Hannes

lite präktig. Men användbar!

2009-06-30 @ 01:02:27
URL: http://voa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback