Dumbass.



Vad tror du, dumbass?

Jag är så otroligt trött på att allting jämt ska handla om sex. Jag förstår att vi antagligen aldrig kan få sex att bli ointressant, och det är jag inte heller ute efter. Men kan man inte prata träffa en enda kille på nätet bara för att prata? Nej, det kan man inte. Varför i helvete skulle jag skicka nakenbilder till honom? Jag må ha dåligt självförtroende, men jag är fan inte så desperat. Jag förstår att nätet är ett perfekt ställe att utnyttja människor, eller bara ha roligt. Men jag hade inte gett minsta tecken på att jag skulle göra någonting liknande, vi hade diskuterat musik.

Ibland blir jag bara så trött på världen, på mänskligheten.

Kommentarer
Postat av: Malin

vare han som samlade på ipod prylar? ucsh, jag har iförsej alrdig stött på ngn som sagt just så men att de ville se mej i camen :S

hur jävla desperat kan man vara egentligen :P

Postat av: Anonym

gud jag vet precis vad du menar... folk som inte ens vet vem man är typ. och hur kul är det att ha nakenbilder på nån man inte känner? det blir ju helt anonymt, typ som porr ju :S



män är ett udda släkte...

miss you by the way, wanna meet sometime?

2009-01-25 @ 17:56:00
Postat av: Jenny

oj, det senaste var jag ;)

2009-01-25 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback