Världens gnälligaste och sämsta låt

Är det någon låt som jag stör mig extremt mycket på så är det Rihannas låt Unfaithful. För det första, hon låter som en jävla gnällig apa som är täppt i näsan. Och jag blir så sjukt irriterad på texten. Refrängen går följande:

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be.... a murderer


Nämen, ett tips hörru. Sluta vara otrogen då. Det är en hel jädrans gnällig låt om hur synd det är om henne för att hon är otrogen. Buhu. Jag får bara lust att göra en Chris Brown när jag hör den här låten.

Vill egentligen inte förpesta min blogg med den här piss-låten. Men okejdå, bara för att ni ska få höra den.

Kommentarer
Postat av: hannes

HAHAHAHAHAHAAHAAHHA



Det var dog bland det roligaste du sagt! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback