Mmm...fatcola...

Jag har aldrig någonsin gått och varit sugen på Cola, förrän nu den senaste tiden. Det har liksom aldrig slagit mig att man kan vara sugen på cola, utan jag har mer njutit när jag väl har haft det i handen. Nu är jag grymt sugen på cola. Fatcola då såklart. Ja, alltså, jag kallar cola som man tar från en maskin för fatcola. Det heter ju fatöl liksom. Fatcola är ju sjukt mycket godare än burkcola, eller flaskcola. Fatcola har precis lagom kolsyra och är kall och smarrig.

Nä, det jag egentligen ville säga är att jag är jävligt sugen på cola. Och sen längtar jag till Kreta.


det här är ju visserligen Pepsi, men..same shit.

Kommentarer
Postat av: Vera

Hur fixar man sån där sak som du har där uppe där det står bloggen och om man klickar kommer man in på allt om bloggen? Super snygg blogg!

Postat av: Vera

Tusen tack :)! Sov så gott och ha det så bra :)!!! (du är bäst ;D)!

2008-10-14 @ 22:21:35
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pepsi max är godast ! :D

2008-10-15 @ 15:23:17
Postat av: Anonym

not the same shit! cola är gott, pepsi smakar bajs!

2008-10-20 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback