Mina härliga tisdagsmornar..

Jag har inte kunnat sova inatt. Dessutom lyckades jag nu på morgonen glömma att det var väckarklockan som ringde, jag var tydligen lite halvt döv eftersom jag stängde av radion och somnade. Efter ett litet tag vaknade jag, och på skrek mobilen ut Akeboshi och tyckte att jag skulle vakna. Tyvärr var det en halvtimme för tidigt, men inte fan kunde jag sova igen. Istället låg jag där och försökte vila och slappna av lite.

Men ni vet när man försöker slappna av och det inte går? Trots att du slappnar av så mycket som du kan så känner sig kroppen spänd ändå? Nej, ni kanske inte vet. Jag försökte i alla fall slappna av i ansiktet, men hur mycket jag än försökte kändes det fortfarande som om ansiktet var förvridet som ett russin. Men det var inte det. Kände jag på ansiktet var det avslappnat och bekvämt. Synd att jag inte kunde njuta av det, istället låg jag tydligen och trodde att jag rynkade pannan i 20 minuter.

Nu ska jag knalla till skolan i halvsunkiga kläder och hoppas att ingen bryr sig, för det gör inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback