En bra start på dagen..

Jag försov mig idag, första gången någonsin. Visst, man har råkat gå upp en halvtimme för sent - och därmed stressat i sig maten. Men idag vaknade jag 3 minuter innan min buss gick, jag missade alltså första lektionen. Men den lektionen var helt onödig egentligen, eftersom de tydligen bara gick igenom trivselregler. Men jag sprang runt som en galning här hemma, med tårar i ögonen eftersom jag hade drömt en mardröm. Jag brukar inte bli skärrad av drömmar, men min syster dog i drömmen så blev jag så otroligt rädd. Allting var jättehemskt, jag kramade min ena syster och såg min andra syster dö. Jag vill bara krama om dem, veta att de är okej. Jag får nog ta och ringa dem ikväll.



Nu ska jag ta mig till Friskis och möta Patrick! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback