Dags för frisören!

Jag behöver klippa mig, verkligen. Jag måste göra det innan Kreta, eftersom jag hoppas att det kan bli lite blondare där. Annars låg jag och funderade i natt, ifall jag skulle passa som brunett. Jag har varit sugen på det jättelänge, men jag vågar aldrig. Dessutom kan jag inte riktigt se mig själv som brunett, jag har ju liksom alltid varit blondin. Och jag trivs i det, förutom att det syns så fort det blir skitigt. Det suger bulle.

Men saxen ska i alla fall nudda mitt hår inom ett par dagar, frågan är när och var. Jag måste erkänna att jag förväntar mig att min fina vän Felicia följer med mig, bara för att liksom. Nå?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Såklart jag Följer med dig :D

Säg bara när och var and i'll be there :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback