Onsdag!

Hallå där!
Jag och Lina åkte in till stan idag, eftersom jag skulle låna tråkböcker till svenskan. Det blir att sitta och läsa ikväll alltså, yay! Sedan blev det så att vi gick från Rådmansgatan till gullmarsplan, och självklart var det en massa omvägar. Vi gick på bratsjakt på stureplan, jag är dock inte säker på hur många vi kom upp i. Men vart är alla backslick? Har backslick helt plötsligt blivit ute?

Vi satte oss en stund vid vattnet vid slussen, och planerade lite inför sommaren.. Det gick en massa människor förbi, och en pojke som gick förbi gick verkligen som om han vore skitnödig. Jag vet inte riktigt vad det var, om han gick bredbent med spänd rumpa eller vad det var. Men jag tyckte i alla fall synd om honom, han var i kvinnligt sällskap och skulle antagligen inte få tag i en toalett på länge. Eller så kliade det på rumpan på honom, så att han fick gå lite konstigt för att diskret klia sig i rumpan - i sånna fall verkade han inte lyckas så bra, så jag tycker synd om honom i alla fall..

Kommentarer
Postat av: anders

har killar någon gång lyckats vara diskreta?!xD

2008-05-07 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback