Måndag

Nu är det 9 dagar kvar till balen, och jag har mot förmodan fått ihop det mesta. Idag lyckades jag till och med få en tid för hår och sminkning. Tog hjälp av mammas kontakter på dagis, så imorgon ska jag och mamma dit - så ska jag få visa upp mig och säger hur jag vill ha det. Det blir nog fint!
Nu är det i princip bara smycken kvar...

Idag redovisade jag steg 30 i engelska, dvs ett tal. Jag skulle alltså läsa upp mitt tal inför människor. Nog för att det är jobbigt att läsa upp saker inför folk, men nu var det också på ett annat språk. När jag stod där, med 6 ögon(ja, det var faktiskt inte fler) tittandes på mig, kände jag hur blodet strömmade upp i ansiktet. Jag stammade, uttalade konstigt, läste fel. Trots det blev jag godkänd, fy fasen. Nu är det bara ett ynka prov kvar och sen har jag spikat ett VG i engelska. Matten ska jag få reda på hur provet gick imorgon, det känns inte bra alls..

Kommentarer
Postat av: anders

duktig petra:)

2008-05-26 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback