Hästar

Jag har aldrig varit intresserad av hästar, som i princip alla mina vänner har varit. Jag syftar på tjejerna alltså.. Jag inte riktigt förstått vad det är som är så himla roligt med att sitta och guppa med rumpan på en häst, speciellt när det man mest hör från alla som rider är "åh nej, idag har vi dressyr" eller "Åh nej, idag ska vi hoppa".

Jag tycker hästar är rätt läskiga, speciellt när man sitter uppe på häster och det är den som bestämmer ifall jag borde stanna på ryggen eller ligga på marken. Sist jag befann mig på en häst bestämde sig denne att välja det sista alternativet, jag låg på marken lite senare. Men får man en bra relation till hästen förstår jag att det kan vara speciellt, om man ser att den förstår en och sådär..

Och allting som kommer till när man äger en häst, eller går på ridskola. Man måste ju för fasen mocka! Man bär bort hästarnas skit! Jag vet inte vad ni säger, men jag tycker inte det låter så värst roligt. Men tja, det finns väl både positiva och negativa saker till allting.

Det faktum att jag inte tycker om hästar har väl dels med min feghet att göra, men också att jag inte tycker att de är varken vackra eller söta. Förutom sånna där håriga och knubbiga, de är jättesöta! Men jag kan inte riktigt se det vackra i en mager häst, de ser så himla omysiga ut...

äsch, nog om det där. Nu ska jag träna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med!
"Guiden till att förstå din partner" ^^

Postat av: Annizh

Hästar är bäst

2008-05-15 @ 18:29:43
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Gurra

jaa klart du inte förstår hur dem kan gilla nått dem är intreserade av de är ju inte du som är dem ^^. de är ju samma sak som att du bara tycker alsvenskan är en lista, och inte kan förstå att folk blir påverkade av den.

de är ju som vi andra antaligen inte kan se vad de är som är så kul att fotografera saker, och om vi hade gjort de hade vi säkert hållit på med de^^

2008-05-15 @ 18:55:04
Postat av: Petra

nä, men Gustaf jag har aldrig sagt att det har varit något fel med att tycka om hästar..

2008-05-15 @ 19:58:25
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Gurra

"alltså.. Jag inte riktigt förstått vad det är som är så himla roligt med att sitta och guppa med rumpan på en häst"

"aa klart du inte förstår hur dem kan gilla nått dem" xD?

2008-05-15 @ 20:10:44
Postat av: Petra

Jag anser inte att det är roligt att sitta och guppa på en häst. Men nej, jag har inte sagt att det är något fel med att tycka om det? :)

2008-05-15 @ 20:16:49
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Gurra

jag sa ju inte att du sa de heller:(

2008-05-15 @ 20:26:59
Postat av: Gurra

eller jag mena inte xD

2008-05-15 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback