"Har killar någon gång lyckats vara diskreta?"

Kommentaren som Anders langade nyss. Svaret är nej. Det faktum att de kliar sig mellan benen så extremt odiskret är ju helt sjukt. De bokstavligt talat gräver ner hela armen innanför brallorna för att klia på rätt ställe. Speciellt när de har mjukisbrallor, man ska aldrig titta på dem när de har mjukisbrallor - då kan man ibland få se för mycket.

Sen har de ju aldrig varit blyga över deras personliga erfarenheter heller. Och ja, jag pratar om vad de sysslar med när ingen ser på. De kan helt öppet sitta och prata om det, som att disskutera ketchup. Jag tror ärligt talat jag har lärt mig mer av deras prat, än sexualkunskapen någonsin kunde ge mig.

Sen har de ju gaser, mycket gaser. Och jag vet inte vad det är för tankar som far genom deras huvud, men inte fan tänker de på att de har kvinnligt sällskap. Ofräsht? Ja. Naturligt? Kanske, men fortfarande skulle lite behärskning inte sitta helt fel.


Kommentarer
Postat av: Vallish

HAHAHAH det där inlägget var kul.
"Gaser, mycket gaser" haha klockrent

2008-05-12 @ 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback