GYM

Jag och Lina var på gymmet idag. Idag kryllade det av folk i min ålder där, och jag hatar det. Speciellt när det är killar. Vad fasen gör dem på tanternas revir? De ska ju hänga på Tyresö gym bland muskelknuttarna och dricka kosttillskott. Speciellt de snygga, de ska absolut inte vara där jag tränar. Punkt slut!

Redan innan vi började tror jag faktiskt att Lina var lite småtrött. Hon rabblade upp hur många ordvitsar som helst kring ordet ro. "Det här ska bli ro-ligt", "Här var det ro-fyllt", "Oj vad det gnisslar, den var nog lite ro-stig" - You name it! Helt stört vad den kvinnan kan komma med alltså.. Ja, om ni inte förstod det (hur skulle ni kunna göra det?) så skulle vi till roddmaskinen, därav alla ordvitsar..

Kommentarer
Postat av: christina

hehe var glad att dom där där istället så har du något fint att titta på man kanske tappar koncetrationen men ändå:P

Postat av: Lina the RO

Alla har vi vår ro-ll här i samhället, jag drar vitsar medan alla andra ro-dnar.
Nu ska jag äta ro-stbiff och ro-stat bröd. Snacak ro-fyllt! :D

2008-05-06 @ 22:12:38
URL: http://pottfrilla.blogg.se
Postat av: anders

hahahha jag gymmar på tyresö gym å ja e ta mig fan ingen muskelknuttexD

2008-05-06 @ 22:16:50
Postat av: Lollo

taha va kul med gym, jag vill ocks börja gymma ! vart gymmar ni ? (a) tihi^^,
Skön kompis men RO vitsarna! xD haha(A)

2008-05-06 @ 22:47:34
URL: http://lollo08.blogg.se
Postat av: MATILDA

svar: kalrt jag är kräfa(a) haha!

2008-05-07 @ 09:46:37
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback