God morgon!

God morgon! Jag tog mig faktiskt upp imorse, 05:20 hade jag kommit ur sängen och strax efter det vara jag utanför dörren. Vi gick runt en stund, och sedan gick vi hem igen. Det var skönt, när det inte var mycket människor alls och bara gå omkring och prata. Nu känner man sig ju mycket piggare och sådär, trots att jag har lite huvudvärk men det kan nog sitta kvar från igår.

Nu har jag rätt mycket tid att inte göra någonting på, vilket känns himla skönt faktiskt. Idag har jag både matte prov(nationella) och ska redovisa engelska, så förhoppningsvis rullar den här dagen på bra!

Henke: Men Petra, du ska väl ställa upp i showen?
Petra: No way
Henke: Men du kan ju vara bakom scenen, fotograf eller nått?
Petra: Men jag ORKAR inte
Henke: VA! Om du får en daimglass då?
Petra: Säkert?
Henke: Ja
Petra: Okej!

Jag må vara lättövertalad, men får jag inte glassen finns det ingen chans att jag är med. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback