Bullshit!

Här sitter jag, pressad till tusen när det gäller MVG i svenska. Jag har alltid varit en minimalist, jag har aldrig kunnat dra ut på mina poänger - utan jag kan få ner en jävla massa text på en halv A4, sen känner jag mig färdig. Jag kan aldrig skriva ordentligt, om det inte kommer innifrån. Henrik kommenterar alltid att jag formulerar mig mycket bättre när jag är arg, och visst gör jag det - då har jag tusen åsikter som ska ut på samma gång!

"Du måste lära dig skriva bullshit". Hmpf!? Sen när är bullshit bra? Henrik vill ha kvantitet, inte kvalitet. Vad fan är det!?  Men det ska vara bra bullshit. Vad sjutton är bra bullshit?

Jag klarar aldrig MVG..

Kommentarer
Postat av: joel

Glöm inte att VG står för Väldigt Glad..

MVG står för Mindre Väldigt Glad..

Givetvis vill man vara så glad som möjligt.. Satsa på VG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback