ÄNTLIGEN!

Äntligen är det över!
Nu kan jag inte göra någonting mer, även om jag så himla gärna skulle vilja så kan jag inte göra någonting mer för att få bättre betyg. Nu är det endast jobb med showen och roliga saker kvar! Det känns så himla lätt på mina axlar, äntligen kan jag slappna av och inte känna någon press. Jag har inte förstått det än..

Jag fick med Felicia till gymmet idag, och hon var så duktig så :) sa till och med att hon kunde tänka sig att göra det igen!

Ikväll blir det talang 2008 finalen hos Oliver, najs!

och ja, nu när pressen har lättat kan jag blogga mer!

Kommentarer
Postat av: kim

cool header :D

Postat av: Lina

samma hääääär :D såg du min blogg?!

jag FIIIIIIIIICK mvg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:::::::::::DDDDDD

2008-05-30 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback